Pages

kentang here!

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
A part of being a khalifah-daughter-prefect-student-sister-aunt-tutor-motivator-mother ? ehhh wife punn blom lagi..acaner..tutor..motivator temberang sume tuu..

Wednesday, February 6, 2013

1st Segmen Ina Sazali Mencari Rakan Bloglist

heyyooo ! semenjak 3 menjak nie rajin bebeno aku nak join segmen segmen yang ada kat blog... macam macam segmen berterabur dah aku tengok kt blog blog ni haa.. aku pun kire macam x de ape nak buat sangat.. so,, aku join lee.. hee
nak join ? cam bese.. klik banner sambil tepuk tangan.. ehh.tak.takk.x perlu tepuk  tangan pun..

segmen ni tengah mencari blog untuk diletakkan di bloggist nye.. mane tau untung untung aku yang diletaknye.. yedopp ? 



2 comments:

Ayu Lah said...

Dh follow awk.. dari segmen yang sama.. jemput singgah balik yer kalau sudi..:)

http://ayulahnie.blogspot.com/2013/02/1st-segmen-ina-sazali-mencari-rakan.html#comment-form

Farah Waheda Wahid said...

hi... salam kenal..datang dari segmen yang sama.... followed you...

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/02/1st-segmen-ina-sazali-mencari-rakan.html

background blog